divendres, 1 d’octubre del 2010

M'han donat el Premi del Públic!


Avui estic especialment content. Ahir es van projectar tots els curtmetratges participants al concurs "Correcurts"del Festicurts 2010 de Figueres i -per sorpresa meva- el meu curt es va emportar el Premi del Públic. Per a mi, el més important, doncs és la gent, els espectadors, els que un cop visionats tots els curtmetratges valoren la qualitat i originalitat dels curts i elegeixen un guanyador. No podria doncs estar més feliç. I tal com us vaig dir he penjat el vídeo a Vimeo perquè qui vulgui li pugui fer una ullada.

En fi, després d'aquesta primera experiència de gravació de vídeo amb la càmera de fotos només em queda dir que la cosa tindrà continuïtat :)

6 comentaris:

  1. ehi Roger, molt guapo aquest curt!!! Esta molt bé!!! Felicitats guapo!!

    ResponElimina
  2. Nano! estàs molt cuit!
    Amb tu hauré de passar un mes al quinto pino?

    A la guia diuen que a Cambotja només hi ha 11 psiquiatres...

    Salut!

    ResponElimina
  3. Osti! Quina història més real. Ahi em vaig cruspir un pebrot verd i em sembla que ja m'ho pensaré més quan em cruspeixi el següent.
    Molt bó!

    ResponElimina
  4. enhorabona! amb dos pebrots!
    o amb un, vaja...

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats pel premi del públic!Em va agradar molt el teu curtmetratge, vaig riure molt!
    Nosaltres som els del segon premi, també l'hem penjat: http://pebrotvermellcurtmetratge.blogspot.com/
    Salut!!
    cristina

    ResponElimina
  6. Roger no el puc veure!! Lentitut informàtic....joooo
    De tota manera et felicito pel premi!
    Una abraçada i fins aviat

    ResponElimina