dimecres, 8 de febrer del 2012

El vídeo, amic i aliat del fotògraf



Després d'un llarg temps d'inactivitat torno a engegar la maquinària del blog per parlar-vos de nou del vídeo. I és que definitivament -i tal com vaig pronosticar ja fa més d'un any- el vídeo ha entrat amb força a la meva vida i tot sembla indicar que ha vingut per quedar-s'hi.

Aquest últim any he experimentat moltíssim amb aquest format. He participat en la realització d'un videoclip fent de càmera, he co-dirigit un curtmetratge, he tingut el meu primer encàrrec professional -del qual ja us parlaré detalladament un altre dia- i he realitzat un documental que molts ja coneixeu i el tràiler del qual il·lustra aquest post. Vaja, que m'ho he passat teta :)

M'agradaria doncs iniciar amb aquest post una sèrie d'articles per ajudar a tots aquells que voleu fer del vídeo un amic i aliat. Les pròximes setmanes aniré explicant les meves experiències amb l'imatge en moviment tot comentant les coses que he hagut d'anar adquirint (gravadora, micròfons, monitors...) per obtenir uns millors resultats.

Fins aviat!

4 comentaris:

  1. Així m'agrada, practicant l'intrusisme professional!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. També se'n podria dir així sí :) M'agrada el nom del teu nou blog!

      Elimina
  2. Se'n pot dir així, però és un moviment lògic donat l'intrusisme professional que patiu els fotògrafs.

    Ah, i merci!

    ResponElimina
  3. Felicitats! un documental increiblement interesant!!

    ResponElimina